2024年2月15日星期四

南丫島北角村村屋室內油漆翻新工程

南丫島北角村村屋室內油漆翻新工程



第一次去南丫島嘅另外一邊,我從香港仔出發, 香港仔海傍路牌不清晰方向, 拎住油漆工具,白行了路, 船期太梳,
八點幾坐不上,就要坐十一點多, 基本買得嘢來,已9点多, 迫於無奈要坐十一點多, 去到碼頭,由於客人劃的圖片,我不理解, 左搵右搵, 大熱天拿工具新舊村找,好不辛苦!



如不坐8:40
就下一班11点多,入到去也不見半天時間工作!!







由於唯一士多,上午不開,缺水缺糧之下,頂上工作!













呢邊冇嘢食我亦冇帶午餐呢, 直至到現在收工 ,好在提早收工 ,村屋樓下個單位冇人住,成個大蜘蛛 喺門口度結網等候食物 , 跟住行過啲小路去碼頭, 小路離我頭頂唔夠一寸,又有一個大網有隻大蜘蛛喺度 , 真心,真係驚,因為未見過呢隻 形狀嘅蜘蛛, 感覺佢都好毒下, 同屋主講,跟住屋主話夜晚會有蛇同野豬 , 四面環海都有野豬!







如果夜晚唔小心行過 蛛蛛結網 ,人塊面撞到蜘蛛網,我諗都幾恐怖!高師父一向做工程都會開夜,但呢一單我一定唔會!
會唔會再發現什麼神奇動物呢 ?!大家留意! 又好衰唔衰睇錯船期,白白喺碼頭浪費一個半小時!

=================
第二天9月24日星期六
















 




第一房間什物搬出去廳


第二房間天花爆鋼筋覆修)






由於此特殊情況不在工程合約內,需另外報價進行!








又到第一間房做油漆

















廳油漆不夠靚,再油!




(天花爆鋼筋覆修)








10月1日假期後及等待沒下雨再入去跟窗及露台,誰不知自己換了袋,忘記拿鎖匙,白行了一次,買了飯,水,浪費時間金錢,唯有走人,等重陽後再入去起貨!




(假期重陽節照開工)




廚房及廁所天花翻新





跳一下相片

=======

南丫島原本油漆己做起曬,但係覺得客人仍然用這種魚檔紅燈 ,不太好看, 提議 客人用小型風扇燈,除咗夠光明之外 ,亦有一把風扇令到週邊環境 空氣流通 , 而且佢有遙控 ,也可以控制光暗度外,黃光,中性光,白光,三種色調 控制。 另外一個好處,不需要電工上門更換,自己 企係凳上就可以扭 燈頭上去便成。
但係需要拆掉舊有嘅燈座, 鑽窿安裝新扭頭燈座,才能使用!












已交貨,相片高師傅有時間會上傳










whatsapp查詢61752468











沒有留言:

發佈留言