2024年4月27日星期六

維景灣畔裝修工程日誌

維景灣畔裝修工程日誌



客人早於兩個月聯絡我。
他由於不想全屋大整, 
而且市度也差,所以想省錢去處理, 我們盡量用翻新方式完成今次項目, 未收樓前期間上去現場看上了一轉,看了房子 ,基本上用作租屋出去就冇所謂, 但自住就差啲啦


廁所沒有上吊櫃空間收納, 而且客人想 廁所櫃可以收納吸濕機, 所以基本廁所櫃拆掉, 不想傷及雲石牆身地台。








客人非常不喜歡這個洗碗盤, 我提議更換石英石洗碗盤, 而且可以有雙槽使用


廚房舊天花係油漆, 防污能力也變相很差, 提議加多個鋁質天花更換廚櫃門。


客人也想更換 雪櫃收納櫃 。


煮食爐保留, 舊洗衣機已經飛咗頂, 客人更換洗衣機不想飛頂, 最後決定更換石面, 也升高舊櫥櫃。 可以放得落新洗衣機





客人想更換電制面


舊冷氣機分體機 外殼已經發黃。



拆走舊窗簾,修復舊鑽窿 膠質清走執灰。


廁所雲石開始起沙眼, 入場後隨即用簡單車磨維護


廚房開始開動











一向高師傅都很喜歡將舊電器舊傢具送贈有需要人士,有陣時連運費都蝕埋本, 我真係希望落入香港人手上,可以循環再用。 這個理念一直沒有停止過



好多人未必懂點樣洗乾淨洗衣機,由其是我是清潔出生,當然冇問題。


主人房衣櫃傢俬 ,我慢慢拆落嚟一件一件,不要碰花, 好讓人家接收完好無缺, 尤其是原裝螺絲,更要小心分別好似喺搬走櫃附近, 免得搬運人士將他疏忽遺失, 配置一粒螺絲也是不容易的一件事。







廚房門保留



廚櫃石及廁所石,我連工包標準料,急拿石料給客人選擇。



舊門鎖,我怕D師兄弟,手粗弄花,所以也保護一下。


廚房地台看落大舊,需要翻新一下。



最不喜歡動作,搭棚。





外牆熱水爐落雨造成噪音,
 加防聲墊。



原本諗住換冷氣幾時要冷氣機師傅安裝,防雨墊放上去後, 才安裝冷氣機,冷氣佬忘記了,我即刻坐的士出去旺角 購買回來安裝好, 才能夠更換分體冷氣機




跳一跳去說下廁所




高師傅才疏學淺,裝修圖片全部自己做, 容易方便同客戶溝通,不用經另一人去處理,度尺及出圖上工廠查貨,都係高師傅自己負責任, 和客溝通圖片(使工圖確定哂才出圖),有時不合比例之處敬請勿笑。

















客唔想打拆雲石,唯有作簡單雲石維護



講明係重温日誌,每日寫少少呢個故事及加圖片,都有一段時間寫架, 如果想知道多啲裝修,請多啲留意。



 地板作保護後,
牆身繪畫面積給客人會意大細。


打拆廁所牆身鏡, 
鏡底木板日子久大量霉菌。




鏡片打碎後,絕對小心,否則碎片夾雜夾上霉菌, 界損傷雙手或者面部,就好麻煩。













維景灣畔舊牆磚皮剝落打蠟維護









由於上載圖片系統有問題,
遲啲加載返完成嘅圖片








廚房新態板廚櫃






主人房生態板衣櫃





沒有留言:

發佈留言