2024年2月21日星期三

深水埗悅海軒裝修設計工程

 深水埗悅海軒裝修工程

又碰上一個好有禮貌的後生仔女,Whatsapp溝通後,上門報價。














( 屋主新加拆換地台磚工程,所以成個交埸時間更改)

拆換房門。。。。







悅海軒裝修工程(入埸開始)


起動。。















客戶後加工程。想打走地台磚,換木紋磚。




做完康田苑,
兩個油漆師傅到埸油漆剷底工作


6月19日
天氣酷熱,冷氣機沒開(冷氣機是更換)
也沒風扇,只有熱血工作。。。


6月20日星期日也要開工

房間冷氣喉外露,改到牆內暗藏。



深水埗悅海軒更換分體冷氣機








傢俬及門和燈槽要用平水儀放定尺寸, 而且更操地台亦都需要地台磚嘅厚度。




訂造廁所鏡櫃同埋浴屏



6月25日悅海軒裝修工程
(後加工程,換地台磚,打拆地台開始)




打拆師傅習慣用大型炮仔打傷曬啲上一手裝修嘅電喉及水喉, 即刻叫佢哋停手,叫他們收工,讓我自己用小型爆仔慢慢打鑿, 他們過幾日,再返轉頭清走泥頭,再上泥水物料。





卒之打了一日多,自己無人工收,但令事情更好D。


油漆鏟剩一間房,再叫同事努力鏟


( 拆走門框,需要執乾淨多餘物料)


(鋪磚做硬底工序)







深水埗悅海軒裝修工程(地台鋪磚工序)












等佢乾透過放假後返嚟做掃口粉。




鋪磚後工序,

清垃圾及執番乾淨,

泥水師傅最污糟邋遢, 

泥頭經過大堂也需要清潔。 

免得畀人投訴













鋪磚後, 檢測有冇空心磚外, 清洗木紋磚。







清洗鋪磚後灰漬, 千萬要小心








(鋪磚工程)


晚上高師傅發現有問題 ,叫泥水師傅返轉頭,補磚, 泥水師傅一定話啲磚喺邊 攣曲嘅, 我不理,就係要返轉頭重做補做。

第二日約泥水師傅九點到, 高師傅八點鐘前,就已經買定保護作用的中空板作保護。








高師父發現有兩件磚鋪得不靚,叫泥水師傅來拆換,其實屋主表示不換也可以,但我覺得換掉會更完美,原本換兩件,但此磚物料(屋主旺角購買)承受不到衝擊,損毀多一件, 又要補多一件, 真係害怕越搵越多





門框位置呈現多種大裂縫



爭取時間泥水師傅同油漆師傅各自工作, 油漆師傅開始努力批灰


製作燈槽及電制位









修復安裝冷氣機木廊




油漆物料我哋用貴價灰立邦淨味批牆灰


高師傅有陣時都需要自己用車仔去推物料灰



訂製門需要時間,早叫屋主一早買定房門鎖 讓我寄返大陸畀工廠 製作房門











屋主原本購買三部冷氣機,但一個不留神,其中一部放不出客房外牆窗台,(除非 外牆搭棚 但係冇理由咁樣浪費金錢) 尾機冇辦法出到去,屋主臨急臨忙, 同(友和電器公司)轉換機 , 合安裝嘅機但已無貨, 近年電器用品需要提早預訂,好多時都沒有現貨,除了有排等,而且再搵一個合尺寸尾機更有啲困難,我個裝修期開始不適應 在拖延呀, 跟住即刻叫我的冷氣機師兄 在行內尋找一部即有貨返嚟, 跟住展開一場爭奪戰, 好彩最後都係我哋贏咗,唯一得一部成功搶奪,好彩好彩。


但安裝時我才發現 ,走冷氣喉嘅位置 有所不同, 完批好灰嘅地方,被迫拆爛佢,方便兄弟放喉, 今次我有一點甩漏, 我初頭諗也不明我為何有不完善,我點解會甩漏, 最後我明白,因為呢一個冷氣工程,我係冇賺到屋主錢, 直接外判畀兄弟班,做這次安裝分體冷氣機工程, 好多時外判都會有這些不明朗因素影響工程, 最後我在冇賺到一分一毫 而近需要油漆師傅多兩工人去協助,(裝修用錢真係好重要。哈哈。)但係都要出力去協調及整理一啲小問題 ,



露台電動升降晾衫架安裝工程服務







露台安裝是好容易出意外,通常都需要兩個人攙扶部機安裝。









露台欄杆生鏽處理


油漆尾聲。




主人房用上貴價吊趟路軌 ,由於有別一般普通路軌 ,所以要先買製成品返嚟 研究佢嘅配件尺寸,先至落尺寸畀工廠定做房門及門框, 否則就唔可以完成,完美嘅收口工作!



工廠做起悅海軒訂造門,由於抗疫關係,高師傅沒法上大陸驗收,靠內地兄弟跟足D。



幾經辛苦運到香港 安裝門框及門肉




大門什拼薰衣草木紋


主人房吊趟門焗油






跳一跳去講房門,傢俬是安裝好才去安裝房門,因為害怕 安裝傢俬嗰陣時會弄花房門, 好多師傅話 整花咗有得執,其實邊有咁容易執得完美無瑕。

由於主人房入面傢俬迫到啲位置啱啱好,連房門也需要設計去外安裝,所以用了谷倉吊趟門方式處理, 而且用上貴價吊趟門使用有緩衝功能。


廚房內部沒裝修,廚房門就正正常常處理,焗油門配上方格玻璃,能內外容易見到有無人。廚房頂我加造一行燈槽,在分配LED射燈,在廚房門頂上正正一枝照射此地區,光度正好。






主人房


TV牆側是書房,也是焗油吊趟門,而且也是緩衝功能。(安裝也有一D困難)

大門是木皮訂造門。
訂造房門時間最久,因為焗油我要求工廠時間上慢慢,重點不要因趕貨令質量變差。出來效果也令我滿意, 好過我另外兩間龍崗做門廠嘅手工。


======

廁所及廚房吸咀選擇用雲石紋





廁所翻新工程






悅海軒裝修工程(安裝五金)




廁所門




-----—-------


主人房氣窗需要修飾,
選用生動推拉層板。







---------------

代安裝電視機架,
以50寸電視安裝高度在電視機中心點距地面1100-1400mm為宜。 液晶電視底部距地面700mm左右,這個高度時人眼恰好與電視中心在一個高度。 在這個範圍內上下調動最好不要超過100mm,超出這個範圍會影響視覺而感到疲勞。
 在沙發上,電視機掛的高度略低於視線水平高度,此時,眼睛最放鬆,最不易疲勞。 還要考慮家庭成員身高不一樣的問題,電視機掛低點,比掛高好電視屏幕上沿不超過人眼高度為佳








安裝上電視機後,順着安裝埋音響及一啲上網系統!



============


今次裝修工程不停出現意外,好在我和客人都有耐心面對困難。



客廳
更換分體冷氣機+ 新做燈槽+ 
訂製窗簾路軌
















仲有好多圖片放上嚟請慢慢留意
















沒有留言:

發佈留言