2024年9月25日星期三

重温工程>三個星期時間, 康田苑裝修。(7)

 三個星期時間, 康田苑裝修。

新客戶, 一早約定我時間 , 沿途中,大家用whatsapp溝通先 , 由於新客戶不像其他網友(冇禮貌果D, 以為 市道差俾生意我做就好像好巴閉 ,此客人一開始好有禮貌,所以對佢較為留心一點 , 所以當日期接近 , 我們能夠愉快地合作。


5月19日收樓, 申請裝修証5月21號生效,5月20日正式入門開工。
















同屋主在互信下(首次見面),大家好爽快地完成溝通開波,由於我的廚櫃是左大陸工廠訂造傢俬,在18號晚,上去看完地方,我得三星期,步伐一定要快, 在未收取任何費用 ,我即刻出草圖廚櫃給客人及工廠出施工圖,


高師傅在沒人教授下,自己亂劃,希望大家勿笑。



除了拆換廚櫃外,也新造一度吊趟門。旺角訂造門,多要三星期,有嗎個半月也試過,唯有求下內地朋友幫手。。

---—---------------------
5月20日正式工作









5月20日 由於裝修證件仍未發出 ,自己偷雞上去 ,先做一日沒有任何聲響嘅工作先 , 所以一啲長型嘅工具 例如梯 坑板 都要等20號21號先至搬上去 拆下兩度門,


康田苑剷底批灰油油















梯同埋工具未到,只有做方便手到位先


廁所拆走浴屏及地櫃








21號
油漆工程進埸。








牆壁電位同埋天花做打士波令
由於22號星期六,為免打鑿聲響影響隔離鄰居,就留返星期一,一次過做。

由於廚櫃我包埋石面,
跟客商量請用我大陸老友工廠提供石材,工廠非常配合,即時速遞石材樣本順豐到香港,客人看後也確定這石面定為廚櫃枱面石。


更換坐廁跟客人到旺角騰達公司購買


選擇不合座廁有陣時安裝上都會有小問題出現,雖然都會解決,其實裝得好唔好就係取決於坐廁選擇是否配合得到。。
而且騰達老友記畀了兩個資料,我星期一返去現場看位置再決定。





客人確定咗防甲醛油漆顏色






有人說時間上係咪真實,
就攞一個師傅嘅手機作實。。。



高師傅喜歡用立邦淨味批牆灰,貴係貴D,但我喜歡貨真價實交貨。。。





客房油漆鏟底開始



竟然有兩層油漆






星期六不可以嘈音工作,只有默默做油漆工程。





康田苑裝修訂造廚櫃


客戶也選擇好廚櫃色澤



得三星期,我不停迫工廠即刻出施工圖,也算是排隊一種方式,施工圖當然要覆尺。



 5月24日

主人房批第二層灰


上星期六煤氣公司說地台漏煤氣,一係打拆地台,否則無得用煤氣。。。
那就煩擾了。






康田苑鋼筋生鏽處理






慢慢省令鋼筋,去生鏽處理。


客房背是廁所,樓上漏水落嚟導致。

客廳嘅牆身也發現有,麻煩比想像中多,只有努力工作完成。






5月25日原本已約打拆好兄弟班,可惜他們前一日工程趕不起,(找人入行太難,缺乏好嘅師兄),兄弟要星期四來,最後我決定自己落手去打拆,怕耽誤時間,其實也是好事,因為我自己不會打傷來水喉。


臨時臨急,缺乏耳塞眼罩口罩,不理了,時間不等人了。油漆底都好多問題要處理又要幫油漆師傅找炮仔打牆身,忙,累,急。。。。但。。。有部份地方有兩層磚,妖。。。粗口也來了,六合彩又不見我中。努力打。。。






康田苑天花油漆太差,需要打走深層,
有D小數師傅,覺得不夠成本,偷工,有D師傅覺得問題不大,照樣批灰油,但經過我手上,就不能這樣求其,蝕本都要做。


同事開始落批灰角





走廊牆角傾斜度跑出嚟,五行欠打,又打?!要靚就要做。


明天5月26日,雖然才工作五天,但我想更快。。又不偷雞。。。努力。。



 




同事也不好受。。。吃力工作



真係好辛苦,足足打了三日廁所瓦仔,裝備又不夠,又熱,36度天氣又困籠位無風,為了趕時間,無計,只有做。




















清泥頭公司今日先至做到,客廳卒之有位做嘢啦。。


今次工程拍檔真係好努力盡量密密手做,由於打拆了坐廁,基本連去廁所時間都無。









除了此客,也不少新客叫報價,但功力有限,有好多都冇接到,希望你可以找到好師傅幫手。


5月29日啦。。。要快馬加鞭,


5月31日泥水師傅入埸,廁所英泥沙批底,藍田五金用品絕對貴及不齊全,有点麻煩,所以一大清早要去到旺角購買泥水師傅用品送到現場候用。



客廳地磚仍然保留,泥水師傅只可以喺地方狹窄地方撈英泥沙,辛苦了。



泥水師傅搏,我和一油漆師傅也搏命批灰,另外同一時間我也拿起炮仔和一個師傅就搏命打電掣位,我完全逼出佢哋嘅快捷去工作。


客戶自購嘅窗口冷氣機,誰不知客人叫我們裝埋,以為買機會包安裝添,




全屋電制箱已打曬。。。

明天是6月1日進入緊張時間了。

更換企缸隔器






現在要搵呢種企缸銅做嘅隔氣
係非常之困難,由於要盡快做好隔氣先令泥水師傅順暢起貨,提早五點鐘收工出去找尋,由深水埗行到去佐敦,都搵唔到呢種企缸銅做嘅隔氣,有D鋪頭收六点,俾以前早收了。
唯有明天一早去找買,(好多五金店也俾錯另一種浴缸隔氣我買。)
佐敦行到去旺角才找到。




我們自己做咗一次用馬貝防水料


我們自己做咗一次用馬貝防水料打底先,



牆身地台企缸一共三隻磚料






為怕明天泥水師傅到場不能夠開工,防水料不乾便麻煩,收工後用無線電風扇直接吹地下,風扇吹幾個鐘頭對明天干有好大幫助。







6月3日
〈打仗的一天〉
泥水師傅未做完,已給同事清理垃圾,因為原本約定6月4日嚟清泥頭,清泥頭公司因工作太多,迫不得已改喺6月3日下午,否則冇時間來,我哋一步也不能遲,同事上午已經準備清場,泥水師傅也笑說,兩大師傅才做三天,都未試過畀人逼時間迫到咁,大家也笑了。











下午三點鐘泥水師傅掃口粉亦都搞掂埋,泥頭公司到達現場清走垃圾。


開始另一個工作,更換冷氣機









已64了。

6月5日工作最後一層批灰完成

星期一可以省灰了。。


開始追工廠,廚櫃,吊趟門,浴屏。。。


先前巳陪客戶到旺角選擇看了坐廁ROCA及 TOTO




6月7日
(進行油上防甲醛表面油漆+防霉防菌藥劑)




添加防霉防菌藥劑,我哋沿用嘅技術,
以前我哋做將軍澳的天花都唔會發黑。靠此葯劑。




6月7日(開夜趕工)


時間得一星期,真的好趕。


做到夜晚十点才收工。。


6月8日
又一天搏命地做




拍檔收工,第二天自己捱肚餓開夜,好趕,真係好趕,重有幾天咋。。。



6月9日(開夜趕油漆+安裝+執漏)




執油漆師傅問題,貼紙仔方便明天處理



又做到10点。。

又一天,6月11日兩拍檔忽然有事同日返不來,靠自己努力起貨。


安裝坐厠前必須先在後面,必須搵使用漒水清走污漬


房燈安裝好,但係由於淘寶返來, 跟住就有出現問題啦





安裝企缸水龍頭, 好多人會使用水龍頭容易刮花,師傅手粗粗,必須作出保護





安裝客戶自購宜家傢俬廁所櫃, 
但係一樣有問題出現。


安裝坐廁, 最好砸水過夜, 免得心急安裝後,滲漏仲麻煩。


客戶淘寶電制卒之6月11日晚到咗我手上。







做到晚上 十一點半, 感謝屋主 晚餐及飲品 加油,晚上竟然打一號風球,非常坦心廚櫃來不了香港,而阻礙起貨,基本合約是定於6月15日晚,但可惜工廠地區有 新冠肺炎, 正所有事情困難起來,例如出廠,貨運出車等等



6月12日

拍檔回來齊齊努力去做。




6月13日












6月13日趕工,端午節也要偷雞開工。


















幾日趕工程 ,趕工程,未做起功課,遲啲補番資料入嚟。

六月十六號夜晚正式起貨。















自己最後一星期,日日由早上工作直到晚上十一点才收工,連假期也開工,但也遲咗一日起貨, 雖然中途好多問題出現,但係咁努力咁多,也遲了一日起貨,(當然屋主臨埸有D問題出現,大家時間上也難控制,好像 屋主搬屋,釣好9點鐘,點知去到下晝先至搬屋過嚟,浪費屋主執拾時間。)


7月16日
起貨後,例牌一個月後回去覆檢裝修小問題及幫助屋主安裝物品。


有掛牆電視機架(免費)






康田苑裝修入伙後定期檢查
後加洗衣機頂石面(增加放置電器空間)




































































沒有留言:

發佈留言