2024年1月7日星期日

日出康城Grand Marini 第二座 訂造走廊不銹鋼龍門框+油漆服務

日出康城Grand Marini  第二座 

訂造走廊不銹鋼龍門框+油漆服務



今天上午去度尺, 同屋主詳細研究安裝出嚟嘅效果。







一星期後返嚟安裝



度尺日畀咗幾件不同款式拉絲鋼畀客人選擇,他們選擇呢一隻。但係客人想多一個要求, 希望拉絲鋼可以防手指紋。

由於高師傅一向同大陸攞開貨,但疫情期間,唯有去香港熟悉嘅鋪頭訂貨, 查問防手指印拉絲鋼幾多錢? 一片四乘八呎$3800, 未計工序錢, 價格較為貴了, 最後高師傅另一個途徑找來防手指紋, 由於現場現場有特別要求,所以製作過程較為複雜, 又碰高師父電腦壞了, 唯有手畫圖, 都已經十年冇試過手畫圖。



相約客人過一天拿物料給他選擇。


客人選擇後

防指紋香檳金拉絲不銹鋼





高師父害怕將軍澳潮濕,普通木板容易惹蟲,選用焗油木材打底, 雖然都係木,但係有一層油漆在木面保護效果會好啲!




 新加工程全屋油漆服務

屋主一早已經搵咗傢俬公司幫佢訂製傢俬,後來認識到我,所以現在油漆交畀我做,同屋主研究過溝通下,大家作以下選擇嘅顏色出咗嚟。








一日之內油漆七種唔同嘅顏色,其實都有啲麻煩, 每一隻顏色油完之後,都 要洗乾淨油掃及油漆桶先至可以油其他顏色, 以前自己長工師傅就會叫我買三四個油掃, 諗起都白痴嘅,使鬼咁做。







一個房間 除咗天花白 ,油多咗兩種顏色,就最好油上一轉睇睇,顏色在光暗影之後有唔同嘅發揮表現 ,喺暗嘅適合你還是光度足夠嘅顏色適合你,所以最好都係 實際油出嚟,仲要由油三浸先至確保同素原色。 我有啲師弟貪快搵個細油掃油一小塊一畀客人睇, 當真係油上三種顏色, 顏色 當然會深閏咗 ,客人收貨時候 ,和原先看嘅感覺完全不大相同 ,最後又出事吵架!



工廠兩日排隊完成製作防指紋拉絲鋼, 剛剛又碰著三天假期, 過多兩日後再到香港。



未封關前高師傅必定跑上大陸自己覆一次尺寸才運輸到香港,不過依家疫情關係,唯有將呢個責任交畀工廠,但係我都要需要承受出錯風險, 唯一方法就係不厭其煩叫工廠 復原尺有再覆尺, 有陣時工廠都嫌我囉嗦, 但係唔想浪費時間及金錢,就必須這樣做法!









屋主水電師傅打坑,令我停工十日嘅時間, 高師傅現在不喜歡接多單工程在身,所以坐喺度等他水電師夫完成我才回來工作!



我的額外工作,需要現場抹乾淨牆身因為打坑形成嘅塵埃 ,全屋拖地清潔, 如果不清潔塵埃,容易油上新油形成一點點。







返去繼續油漆,做唔夠一日,突然間屋主嘅傢俬公司需要插落嚟先安裝好做趟門,我唯有又退後一步畀人先做嘢啦




原本報價畀屋主係表面翻改油漆,
由於佢嘅傢俬公司拖延,屋主要自己找水電師傅打電掣位,
其實水電師傅已經努力做好自己手尾, 其實師傅手尾都算都好,但係遇著我奄尖王,當然好多挑剔, 因為我都叫屋主通知水電師傅打完坑,不用執英泥灰或者執順牆灰,等我來,可惜電師傅(忠)於自己工作, 但係都有凹凹凸凸, 令我更浪費時間去執。












頭房顏色









主人房油漆完成


龍門框幾日後到達現場,網上仍有公司說運輸貴,又話要好耐,我無出現此問題,一切和以前一樣暢順




由於青銅金配牆身色要有特別連鎖效應,所以和屋主聊咗幾個鐘才決定到, 我專登走廊使用返白色油漆,令人看完青金色,再到走廊回覆白色,除了令走廊光猛不幽暗,宜且可以逐漸走入房間看第二種顏色 ,也不會太過眼花繚亂 ,效果大家都很喜歡。
顏色配搭很重要!

















現場看,效果靚過相片。客人一家大細也非常喜歡。
















































whatsapp查詢61752468



沒有留言:

發佈留言