2024年4月4日星期四

兔年元朗形點Grand yoho 裝修設計及傢俬訂造服務

元朗形點Grand yoho 裝修設計及傢俬訂造服務



今年首宗全屋裝修設計起步, 年尾同年頭,其實已經報價咗幾單了, 這新客戶最爽手, 早一個月前已經約定前兩日見面, 說話大家也不多就很快速成工程合作, 大家也相信大家!
因為有幾個網客先前約上門報價,問了很多問題,都是純粹打價, 有D網上客戶 純粹約定我免費提供資料及報價 , 網客收到我報價單後,連一句唔該說話都唔會有, 最怕係呢種人工作,有過橋抽板感覺,[ 絕對不是講這屋的客人,大家唔好誤會] ! 這新客戶絕對非常之好禮貌!
正正就是有比較,這個家客戶絕對給我一個非常之好印象, 所以我一定係有做多, 唔會做少,工作之外, 也希望為他們設計多一點點舒適美觀!















 等待屋苑批裝修正三天後再上現場工作。

客人預算買呢張伸縮枱 
但我提議意見,加上皮革改變外觀的皮革傢俬! 



趁今日騰出時間 ,去產品供應商找物料,發現有新嘅物料, 即刻同客戶商量!




用岩板係我哋嘅最先選擇











可以準備入場做保護啦!

第三日,可以上去工作喇,要到管理處申請師傅裝修証,管理處即時拍照,即時製作卡, 我就覺得其實都幾好嘅,不過有啲老師傅就好反感!


多謝屋主開工利是!






物料公司送貨到嚟前,我搵咗笪地方安置物料!
有好多行家好鍾意用個露台嚟做垃圾堆 ,我就一啲都唔鍾意啦,我仲要好好保護它!


昨天找物料,其中一項,地板扣板可以直接鋪喺呢個地板上面,不過暫時未確定! 基本上係會車磨水晶!






另外一個物料就係飯廳,想製作一個羅馬式嘅裝修。



走廊加做一個龍門框, 香檳金拉絲同防手指模的不銹鋼 。



地台做保護之前發現雲石有損壞,第一時間當然要通知屋住啦, 而且當然我會免費幫佢維修執下!



管理處規定嘅走廊公眾地方要用中空板保護 ,黐保護板不難困,難就係皺紋紙黐落去嘅地方會唔會扯爛物料。





跟住到屋內, 有好多人講個地板都車磨水晶打蠟使乜嘢保護, 但係我有我嘅執著, 梗係以前撞過板,先至會令到我現在咁做啦!



















舊牆壁開始剷底




















高師傅嘅裝修地盤一定要乾乾淨淨
跟住又想防潮劑。










正式開工第三天,碰上星期六得半天,係咁咦做少少嘢, 批下灰色




由環保方面出發 ,有兩組傢俬免費送出,有需要人士請聯繫我!







走廊訂造一個櫃





走廊牆身有淘寶磁石貼, 小朋友畫畫用,但係如果你係租樓 ,就小心, 屋主要你還原油漆便麻煩!




呢幾日濕度非常之高,批了第一浸灰, 都要一點時間乾透!



房間打拆牆壁後,做一個鞋櫃間牆,, 舊嘅腳線保留備用。




一星期時間, 擺上網或者通知環保人士來取,最後都係冇 ,唯有開始拆傢俬。





找得好辛苦才搵到一個人要,可惜運輸費用,要五百蚊 ,最後都係取消了!


在香港做環保真的有容易嗎?!



批灰期間也常意外唔小心碰損到防塵保護紙 ,蚊網窗花, 如果不做保護 ,批灰省灰一定有灰塵落去,但做咗保護如有破爛,又第一時間修補,也好多師傅懶唔理,最後變咗冇保護 防塵,又何必懶!








批灰期間已經同工廠溝通,如何做走廊櫃!



雜物房第三浸批灰,客廳剷底開始。








打拆走牆身,設計一個新鞋櫃安裝。





















高師傅穿成返去大陸工廠,為客戶選擇好嘅物料!










港人熟悉嘅田貝商場, 由於新冠,好多店舖執了, 現在重新招商, 好彩我認識嘅店舖都捱得過!























再次跑上大陸 搵物料, 入工廠前喺福田日本餐廳,喝個咖啡同埋梳乎厘, 又畀工廠捉去一個露營餐廳吹下水,因三年沒見了!












高師父喜歡以實物同客人溝通如何製作, 雖然係辛苦啲跑來跑去但係都係值得







將傢俬拆成板件,可以方便泥頭公司,唔會一次過拿件大傢俬出去碰花東西 , 否則賠起上嚟有排賠












到中間房 開始剷底











走廊及第二間房油上防潮劑













高師傅自己畫圖,所以可以同客人一邊傾一邊電腦改圖,而且自己落手落腳做,唔會有什麼盲點意外出現








拆咗門口牆壁之後,新做一個間牆鞋櫃, 特別之處係c字櫃背脊用 冰花亞膠力膠, 加上燈帶 可以一支燈令房間同走廊都共用色彩!












舊傢俬及地板週不時都會出現衣魚, 當然拆咗地板或者舊傢俬 就冇咗呢個問題 , 但係保留傢俬,就應該要做一個 焗霧 滅蟲來解決







高師傅跑走兩日去救行家及工程, 跟住即刻馬不停蹄返嚟繼續工作, 好在一早同客戶溝通好 ,我有陣時會跑出去幫手或者做其他工作!


























呢個星期主要都係剷底批灰,冇乜太過影相,另外主要同客人溝通傢俬問題,亦都冇乜相可以擺上嚟!











客廳製作掛電視線槽












但聽圍身板做後備電源


主人房




代客購買電制面











裝好飯廳效果圍身板, 免得車地板時唔小心弄花地板, 一步一步走進,想好那樣最不會孭鑊而行!




元朗形點1住宅 Grand yoho車磨地板打水晶臘服務, 原本放假前叫地板師傅車好地板,有四日時間慢慢等佢乾透,可惜地板師傅上到試車 ,較為硬,需要分開嚟,假期後再做, 先前油漆灰好難乾, 跟住高師傅又牙痛,原本都諗住時間可以控制得好好,但都係有D失敗, 裝修就係好多不明朗因素跑出嚟,人算不如天算!!



















車完地板作保護
(地板兄弟提供保護物料)





(牆壁安裝羅馬線)
Whatsapp查詢61752458





圍身板上面加多條不銹鋼燈槽


專登通知不銹鋼廠公司幫我摺一條隱藏燈帶嘅不銹鋼條



由於週邊沒有櫃,要如何收藏一個燈槽火牛,亦都較為傷腦筋嘅地方!





安裝龍門框(後加工程)






傢俬都到場啦, 開始安裝!
我通常來三次傢俬, 如果一次過嚟曬 ,都無冇地方工作, 雖然運輸成本增加,但係容易控制,同埋唔會開錯傢俬料!





走廊冷氣機生口, 高師傅設計訂做一個花紋玻璃門收納櫃。













因為走廊有個冷氣機尾機生口,非常肉酸,設計收納櫃中間位置留空, 給屋主播放置飾物。
此櫃需要兩個工廠合作完成!











形點1住宅Grandyoho露台磚爆裂縫維修工程











傢俬訂造服務客廳電視櫃

















吊櫃分兩個設計 , 最上面用上暗花玻璃門 ,上吊下櫃 選擇通透清玻璃 , 用上炭黑框邊及黑色油壓較, 不用上傳統櫃門係因為沉悶低調, 燈帶個座位亦都需要考量, tv櫃採用細緻做法,令到客廳冇壓迫感, 而且屋主亦都有另外兩個特色櫃配合!









形點(客房間牆櫃傢俬)











用此亞加力膠頂有一支燈(另外櫃頂也有一支燈帶用作鞋櫃用,隱藏亞加力膠頂燈是可以照明房內及走廊有互相照應效同作用!








大門及房門及門框執色, 由於二手單位,大門多處刮傷,需要耐心執色!




主人房衣櫃安裝好,除了修飾橫樑底,更要利用凹位儲物







主人房傢俬,
梳妝檯上面有無線充電座




























屋主忽然想在層板櫃上加多兩度門, 我係好順意客人意思,所以臨時臨急,我叫工廠加做兩度門, 但又碰上五一黃金節,不過工廠也盡量趕!







由於梳妝檯設計上係用半月圓有燈鏡 , 為了慳錢 ,用淘寶落嚟, 我識落到嚟全部破爛了 , 而且淘寶一點 責任也不負, 所以高師傅叫大陸朋友,用較貴嘅價錢訂做一個 照鏡, 但係又浪費多十多天, 裝修小小問題 就會要浪費十多天!
最後好彩工廠我朋友都快手搞掂送到落嚟而且安裝!

















呢個用充電插蘇非常之好用





跳一跳 話題>清洗分體冷氣機, 一間屋裝修,










此屋分體冷氣極度污糟, 由於先前做油漆,冷氣機邊位我自己打咗填縫膠 ,唯有解開膠重新剝落清洗!


物料回顧












































































































工程起貨比預期中遲咗幾日,當然有好多因素,地板加天工作 , 復活節假期 , 重點飯廳設計臨場設計及定料制作, 一啲新物品亦有佢嘅好處及壞處出現。




露台天花油漆原本不包,不過客人實在很好,免費幫他跟做,亦無妨!


















對以上工程有興趣可以聯繫高師傅

Whatsapp查詢61752468



沒有留言:

發佈留言